تحریم ها زمینه را برای خدمترسانی بیشتر به مردم مهیا تر می كند.
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 218
نویسنده : محمدرضا علیمردانی

 

 

تحریم ها زمینه را برای خدمترسانی بیشتر به مردم مهیا تر می كند

زنجان - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، گفت: تشدید تحریم های استكبار جهانی علیه نظام اسلامی، زمینه را برای خدمترسانی بیشتر مسولان به مردم فراهم تر می كند.


تحریم ها زمینه را برای خدمترسانی بیشتر به مردم مهیا تر می كند
محسن علیمردانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تحریم ها را موضوعی تكراری برای ملت ایران دانست و افزود: طی 33 سال گذشته ملت ایران، به خوبی مقابله با تحریم ها را آموخته است.

وی با بیان اینكه تحریم ها موجب افزایش اتحاد و انسجام میان ملت شده است، یادآورشد: اراده و انگیزه سازندگی در نظام اسلامی با تشدید تحریم ها مضاعف شده است.

علیمردانی تحریم ها را بی تاثیر در به زانو درآوردن ملت ایران دانست و اظهار كرد: مستكبرین باید متوجه باشد، كه نمی توان با ظلم و استكبار، بر ملت ها و كشورهای مختلف حكم رانی و سرنوشت آنان را تعیین كرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، به رویكرد نامتعادل آمریكا در تحریم ها اشاره كرد و گفت: این دولت مستكبر با تشدید تحریم ها از سویی و از سوی دیگر با معاف كردن برخی كشورها از اجرای فشارهای اقتصادی علیه نظام اسلامی، ثابت كرد، توان مقابله و رویارویی با ملت ایران اسلامی را از دست داده است.

وی با بیان اینكه آمریكا نمی تواند خواسته های مطلوب خود را به ملت ها دیكته كند، خاطر نشان كرد: با گسترش مردم سالاری در جهان امروز، بله قربان گویی ملت ها به ابر قدرها امكان پذیر نیست.

علیمردانی افزود: آمریكا به خوبی امروز متوجه است كه با اتحاد و انسجام موجود در میان ملت ایران، نمی توان با هیچ نیرو و توانی در مقابل نظام اسلامی ایستادگی كرد.




:: برچسب‌ها: تحریم ها , , , , , , , , , , ,



مطالب مرتبط با این پست
.